Jesteś tutaj:   

Aktualności

Aktualizacja nr 1 podstawowej kwoty dotacji na ucznia dla przedszkoli na rok 2020

Aktualizacja PKD

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Wągrowca - Gminnego Komisarza Spisowego o naborze na rachmistrzów terenowych w powszechnym spisie rolnym w 2020 r.

Na podstawie art. 19, ust. 1, pkt 4 oraz art. 20, ust 1, 2 i 3 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1728) informuję o otwartym i konkurencyjnym naborze kandydatów na rachmistrzów terenowych do prac spisowych na terenie Miasta Wągrowiec, w ramach powszechnego spisu rolnego w 2020 r.

 Spis zostanie przeprowadzony w terminie od 1 września do 30 listopada 2020 r.

 Ogłoszenie o naborze zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Wągrowca oraz opublikowane na stronie internetowej Miasta Wągrowiec i Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wągrowiec.

 Informacja dotycząca naboru zostaje podana do publicznej wiadomości w terminie od 15 czerwca do 8 lipca 2020 roku.

        I.            Kandydat na rachmistrza terenowego winien spełniać następujące warunki:

1)      być pełnoletnim,

2)      zamieszkiwać na terenie Miasta Wągrowiec,

3)      posiadać co najmniej średnie wykształcenie,

4)      posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,

5)      nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Oświadczenie o spełnieniu wymagania o którym mowa w pkt 5 kandydat na rachmistrza terenowego składa pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Kandydat na rachmistrza terenowego, składając oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia". Klauzula ta zastępuje pouczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

     II.            Ważne informacje dla składających oferty:

  1. Przydzielona liczba rachmistrzów na terenie Gminy miejskiej Wągrowiec wynosi 1.
  2. Kandydat na rachmistrza terenowego musi odbyć szkolenie teoretyczne i praktyczne. Termin szkolenia w okresie od 3 sierpnia do 11 września 2020 r. Forma realizacji szkoleń (zdalne, stacjonarne) będzie zależna od sytuacji epidemicznej w kraju. W przypadku szkoleń zdalnych kandydaci na rachmistrzów terenowych wezmą udział w szkoleniach łącząc się ze sprzętu własnego.
  3. Szkolenie obejmuje przekazanie informacji o:

a)      statystyce publicznej, w tym tajemnicy statystycznej;

b)      zakresie podmiotowym i przedmiotowym spisu rolnego;

c)      sposobie wykonywania poszczególnych czynności w ramach bezpośredniego wywiadu z użytkownikiem gospodarstwa rolnego, w tym sposobie obsługi urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu rolnego.

  1. Egzamin kandydata na rachmistrza terenowego po szkoleniu będzie realizowany za pomocą aplikacji e/m-learning. Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
  2. Kandydaci na rachmistrzów terenowych podlegają postępowaniu weryfikacyjnemu.

W przypadku zaistnienia sytuacji, kiedy w wyniku naboru kandydatów na rachmistrzów podczas egzaminu wszyscy kandydaci uzyskają jednakową liczbę punktów, a liczba kandydatów będzie większa w stosunku do potrzeb o tym, kto będzie powołany na rachmistrza zdecyduje kolejność zgłoszenia kandydata.

  1. Kandydaci na rachmistrzów terenowych, którzy złożą stosowne dokumenty oraz zostaną zarejestrowani w Systemie Ewidencji Rachmistrzów otrzymają od Urzędu Miasta informację o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza terenowego.
  2. Kandydaci na rachmistrzów terenowych po ukończeniu szkolenia oraz uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu zostaną wpisani na listę rachmistrzów spisowych, zgodnie z kolejnością liczby uzyskanych punktów podczas egzaminu.
  3. Rachmistrz terenowy będzie wykonywał czynności w ramach prac spisowych na podstawie umowy zawartej z Dyrektorem Urzędu Statystycznego.
  4. Rachmistrz terenowy jako funkcjonariusz publiczny, będzie posługiwał się identyfikatorem rachmistrza spisowego, który otrzyma przed rozpoczęciem prac spisowych.
  5. Wynagrodzenie rachmistrza terenowego ustalono jako iloczyn:

1)      37 zł. brutto i liczby przeprowadzonych bezpośrednich wywiadów z użytkownikiem gospodarstwa rolnego, skutkujących prawidłowym spisaniem gospodarstwa rolnego;

2)      20 zł. brutto i liczby przeprowadzonych wywiadów telefonicznych z użytkownikami gospodarstw rolnych, skutkujących prawidłowym spisaniem tych gospodarstw;

UWAGA: jeśli wszyscy kandydaci uzyskają pozytywny wynik z egzaminu, umowa będzie podpisana z kandydatami, którzy uzyskają najlepszy wynik, a pozostali kandydaci zostaną wpisani na listę rachmistrzów rezerwowych.

 III.            Oferta na rachmistrza terenowego winna zawierać:

  1. Zgłoszenie kandydata na rachmistrza terenowego, w tym: imię i nazwisko, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail, ewentualnie miejsce zatrudnienia lub adres uczelni w przypadku studentów - wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 1;
  2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ukończenie co najmniej szkoły średniej (dokument ma być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez kandydata);
  3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów, o których mowa w punkcie 1 - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.

 IV.            Składanie ofert:

  1. Oferty należy składać osobiście lub doręczyć listownie, na adres: Urząd Miasta w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wągrowiec.
  2. Termin składania ofert upływa w dniu 8 lipca 2020 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
  3. Oferta musi zostać złożona w zaklejonej kopercie z napisem "Nabór na rachmistrza terenowego -  Spis Rolny 2020".
  4. Dokumenty które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt. 2 lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone na adres nadawcy, w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
  5. Wszelkie informacje na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej www.stat.gov.pl oraz ustawie o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1728) a także w dokumencie dostępnym na wskazanej stronie internetowej "Instrukcja organizacyjna do powszechnego spisu rolnego w 2020 roku". 
  6. Dodatkowych informacji udziela Zastępca Gminnego Komisarza Spisowego: Maciej Strzelecki - tel. 67 26 80 334.

                                                                                         

Burmistrz Miasta Wągrowca - Gminny Komisarz Spisowy

/-/ Jarosław Berendt

 

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów terenowych

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)1 (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

I. Administrator

Administratorem Państwa danych jest Urząd Miejski w Wągrowcu reprezentowany przez Burmistrza Miasta Wągrowca - Gminnego Komisarza Spisowego, ul. Kościuszki 15a,  62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 15 22, e-mail: miasto@wagrowiec.eu

II. Inspektor ochrony danych

Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:

  • pocztą tradycyjną na adres: Urzędzie Miasta w Wągrowcu, ul. Kościuszki  15a, 62-100 Wągrowiec
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@wagrowiec.eu

Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

- art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z art. 20 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1728).

IV. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty współpracujące z administratorem, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie naboru oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej naboru, osoby działające na polecenie administratora, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

V. Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat od zakończenia procesu naboru na rachmistrza terenowego.

VI. Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  2. sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. przenoszenia danych;
  5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

 VII. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych

 Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata o przyjęcie na rachmistrza terenowego i udzielenie dostępu do aplikacji e/m-learning.

 VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

 Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Podstawowa kwota dotacji w roku 2020

Podstawowa kwota dotacji rok 2020

Informacja o wyborze partnera do projektu partnerskiego pod nazwą "Wspieranie tworzenia sieci szkół ćwiczeń - II edycja"

Protokół z posiedzenia Komisji Konkursowej w sprawie wyboru partnera do projektu partnerskiego "Wspieranie tworzenia sieci szkół ćwiczeń - II edycja"

Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłosenie o otwartym naborze partera do wspólnego opracowania i realizacji projektu partnerskiego - wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń

OGŁOSZENIE O OTWARTYM NABORZE PARTNERA
DO WSPÓLNEGO OPRACOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU PARTNERSKIEGO

Gmina Miejska Wągrowiec na podstawie Art. 33 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 -2020 (Dz. U. z 2018 poz. 1431 z późn. zm.), zwana dalej ustawą wdrożeniową ogłasza otwarty nabór Partnera do realizacji projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwoju (zwany dalej POWER) Konkurs nr: POWR.02.10.00-lP.02.00-003/19, oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.10 Wysoka jakość sytemu oświaty.

DO POBRANIA:

Pełny tekst ogłoszenia o otwartym naborze partnera.

Aktualizacja nr 2 podstawowej kwoty dotacji na ucznia dla niesamorządowego przedszkola w roku 2019

Aktualizacja

Informacja dotycząca stosowania monitoringu wizyjnego

Informacja dotycząca stosowania monitoringu wizyjnego

 

Od dnia 1 października 2019 r. w budynkach Urzędu Miejskiego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 15a i 17 stosowany jest monitoring wizyjny.

1. Administrator danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski  w Wągrowcu, ul. Kościuszki15a.
Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: e-mail: miasto@wagrowiec.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2. Inspektor Ochrony Danych (IOD)

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając email na adres: iod@wagrowiec.eu

3. Rodzaj zbieranych danych osobowych

Obszar monitorowany jest oznaczony w sposób widoczny i czytelny, za pomocą odpowiednich znaków z symbolem kamery. Rejestracji i zapisowi danych na rejestratorze podlega tylko obraz (bez dźwięku).

Monitoringiem wizyjnym w Urzędzie objęto:

1)    Hol główny oraz korytarze na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze budynku przy ul. Kościuszki 15a; w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Kościuszki 17: wejście do budynku oraz hole na parterze,

2)    otoczenie budynków wraz z parkingiem i drogą wewnętrzną od strony jez. Durowskiego.

4. Cel przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania danych

Celem przetwarzania danych osobowych :

1)    zapewnienia oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu ze szczególnym uwzględnieniem pracowników, petentów  oraz osób przebywających na terenie budynków należących do Urzędu Miejskiego w Wągrowcu poprzez ograniczenie zachowań niepożądanych, zagrażających zdrowiu lub bezpieczeństwu osób przebywających w obiekcie i jego bezpośrednim sąsiedztwie,

2)    zapewnienia oraz zwiększenia ochrony mienia budynków należących do Urzędu Miejskiego oraz ustalanie ewentualnych sprawców czynów nagannych (zniszczenia mienia, kradzieże itp.),

3)    ograniczania dostępu do obiektu osób nieuprawnionych i niepożądanych,

4)    zwiększenia bezpieczeństwa informacji prawnie chronionych,

5)    ochrony przeciwpożarowej budynków Urzędu Miejskiego w Wągrowcu.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO - prawnie uzasadniony interes administratora, tj. w celu zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłyby narazić Administratora na szkodę, co umożliwia przepis art. 222 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. ? Kodeks pracy,  art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742) oraz § 4 ust. 3 pkt 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 683 ze zm.)

5. Odbiorcy danych

Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

6. Okres przechowywania danych

Zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Po tym okresie podlega automatycznemu skasowaniu, za wyjątkiem danych dotyczących incydentów związanych
z naruszeniem bezpieczeństwa osób lub mienia albo dostępem osób nieupoważnionych. Dane te mogą być przechowywane dłużej - tj. do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE {Rozporządzenie Ogólne
w sprawie ODO) Urząd Miejski w Wągrowcu informuje, że teren jest monitorowany przez system monitoringu wizyjnego za pośrednictwem kamer przemysłowych. Obszar objęty monitoringiem wykazany jest
w Regulaminie monitoringu wizyjnego.

1)  Administratorem danych (wizerunek osób) jest Urząd Miejski  w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a,
e-mail: miasto@wagrowiec.eu.

2) Dane osobowe (wizerunek) będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i gości oraz ochrony mienia administratora, pracowników, klientów, gości i innych osób przebywających na terenie objętym monitoringiem.  Dane nie będą wykorzystywane do innych celów.

3) Podstawą prawną przetwarzania zapisu monitoringu jest: art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia Ogólnego
w sprawie ODO - prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora Jest zapewnienie bezpieczeństwa mienia jak i bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektów zarządzanych przez administratora oraz art 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

4) Dane osobowe zbierane w ramach monitoringu wizyjnego będą udostępniane jedynie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

5) Zapis z monitoringu będzie przechowywany przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące. Po tym okresie podlega automatycznemu skasowaniu, za wyjątkiem danych dotyczących incydentów związanych
z naruszeniem bezpieczeństwa osób lub mienia albo dostępem osób nieupoważnionych. Dane te mogą być przechowywane dłużej - tj. do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań.

6) Osoba, której wizerunek został utrwalony w systemie monitoringu ma prawo dostępu do zapisu przy założeniu, że nie naruszy to praw i wolności osób trzecich.

7) Na podstawie przepisów prawa i w przypadkach przez te przepisy uzasadnionych osoba, której wizerunek został utrwalony w systemie monitoringu ma prawo do ograniczenia przetwarzania oraz posiada prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

8) Jeżeli Osoba, której wizerunek został utrwalony uzna że jej dane są przetwarzane niezgodnie
z prawem, ma prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego uprawnionego organu.

 

Informacja dot. przesunięcia terminu składania ofert na wybór Podmiotu, który zorganizuje nabycie lub nabędzie na r-k własny obligacje emitowane przez Miasto Wągrowiec w 2019 r.

Informacja dot. przesunięcia terminu składania ofert na wybór Podmiotu, który zorganizuje nabycie lub nabędzie na rachunek własny obligacje emitowane przez Miasto Wągrowiec w 2019 r.

Zapytanie dotyczące przesunięcia terminu składania ofert na wybór Podmiotu, który zorganizuje nabycie lub nabędzie na r-k własny obligacje emitowane przez Miasto Wągrowiec w 2019 r.

Zapytanie dotyczące przesunięcia terminu składania ofert na wybór Podmiotu, który zorganizuje nabycie lub nabędzie na r-k własny obligacje emitowane przez Miasto Wągrowiec w 2019 r.

OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA WYBÓR PODMIOTU, KTÓRY ZORGANIZUJE NABYCIE LUB NABĘDZIE NA R-K WŁASNY OBLIGACJE EMITOWANE PRZEZ MIASTO WĄGROWIEC W 2019 R.

OGŁOSZENIE O PISEMNYM PRZETARGU NA WYBÓR PODMIOTU, KTÓRY ZORGANIZUJE NABYCIE LUB NABĘDZIE NA R-K WŁASNY OBLIGACJE EMITOWANE PRZEZ MIASTO WĄGROWIEC W 2019 R.

Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na ucznia dla przedszkoli na rok 2019

Aktualizacja nr 1 podstawowej kwoty dotacji

Harmonogram rekrutacji do przedszkoli na rok 2019/2020 oraz harmonogram rekrutacji do I klas szkół podstawowych na rok szkolny 2019/2020

Pobierz plik

Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na ucznia dla niesamorządowych przedszkoli na rok 2018

Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na rok 2018

Podstawowa kwota dotacji oraz statystyczna liczba dzieci w 2018 roku

Podstawowa kwota dotacji na rok 2018

Harmonogram rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2018/2019 oraz harmonogram rekrutacji do I klas szkół podstawowych na rok szkolny 2018/2019.

Harmonogram rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2018/2019 oraz harmonogram rekrutacji do I klas szkół podstawowych na rok szkolny 2018/2019.

Pobierz harmonogram

Komunikacja w języku migowym w Urzędzie Miejskim w Wągrowcu

W związku z wejściem w życie 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 ) osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się mogą kontaktować się Urzędem Miejskim w Wągrowcu za pośrednictwem:
- centrali telefonicznej nr 67 262 15 22;

- poczty elektronicznej  miasto@wagrowiec.eu ;

- faxu nr 67 262 03 25.

oraz osobiście ? Punkt Informacyjny w budynku głównym Urzędu przy ul. Kościuszki 15a. 

Informujemy, że Urząd Miejski w Wągrowcu obecnie nie świadczy usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem swego pracownika, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ww. ustawy z dnia 19.08.2011 r.

Usługa będzie świadczona w trybie przewidzianym w art 12 ww. ustawy z dnia 19.08.2011 r. 

 Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Osoba uprawniona powinna zgłosić osobiście lub z pomocą opiekuna, chęć skorzystania z pomocy tłumacza co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Zgłoszenie można dokonać w Urzędzie w Punkcie Informacyjnym lub telefoniczne: numer 67 262 15 22.

 Do pobrania: Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się